Kuna üha enam ettevõtteid hakkab mõistma klientidega virtuaalselt suhtlemise eeliseid, on oluline, et reklaami osas oleksite trendidega kursis. Selles artiklis vaatleme mõningaid ebatavalisi ideid virtuaalsete ürituste reklaamimiseks 2024. aastal - nõuandeid, mis aitavad teil tähelepanu tõmmata, ilma et kulutaksite palju ressursse.
Sõltumata ürituse enda kestusest võivad ürituste reklaamimise kanalid olla samad nii suurte kui ka väikeste ürituste puhul. Oleme koostanud 10 ebatavalist, kuid kergesti rakendatavat ideed virtuaalse ürituse reklaamimiseks, mis aitavad teil tõmmata tuhandete inimeste tähelepanu.
1. Koostöö sponsoritega
Jah, me teame, et sponsorite reklaamimine on teie ülesanne. Aga kes ütles, et nad ei saa ka teid reklaamida? Kui sponsorite sihtrühm võib olla teie virtuaalse ürituse jaoks asjakohane, võtke nendega ühendust ja paluge neil reklaamida oma veebisaidil või sotsiaalmeedias. Et aega säästa, valmistage sisu, mida soovite postitada, ette.
2. Slacki kogukonnad, Telegrami kanalid ja foorumid
Slackis, Telegramis ja kuulutusfoorumites on tuhandeid kanaleid, millega igaüks võib vabalt liituda. Sõltuvalt virtuaalse ürituse teemast valige sobivad kanalid või foorumid, mis võivad potentsiaalselt teie üritusest huvitatud olla.
3. Google'i varjatud funktsioonid
Mitte ainult Google'i reklaamid ei saa teie virtuaalset üritust esile tõsta. Kui teie organisatsioonil on Google My Businessi konto, avaldage seal oma kuulutus. Teenus võimaldab teil jälgida ka reklaami tulemuslikkust ja kontrollida analüütikat.
4. Vikipeedia
Kui teie virtuaalne üritus on regulaarne, kaaluge selle kohta Vikipeedia lehekülje loomist. Rääkige ürituse ajaloost, eesmärgist ja mõjust. Samuti võite kirjeldada, kes on protsesside taga, või lisada mõne huvitava fakti ürituse kohta.
5. Sündmus Linkedinis
Hiljuti lubas Linkedin luua ürituste jaoks eraldi lehekülgi. Nii nagu Facebookis, saate luua sündmuse koos põhiteabega selle kohta, mis lihtsustab teie virtuaalse ürituse reklaamimist Linkedinis.
6. Mõjukate kõnelejate jõud
Koostage nimekiri ürituste esinejatest, kellel on oma suur publik ja paluge neid. Need mõjutajad jagavad alati hea meelega oma järgmise ettekande eelvaadet, kutsudes oma lugejaid üles üritusel osalema.
7. Ürituse foorumid ja kogukonnad
Mõelge, milliseid probleeme teie virtuaalne üritus saab aidata lahendada, seejärel liituge vastavate foorumite ja kogukondadega, kus sellest räägitakse. Olge võimalikult konkreetne, sest teie ülesanne on kõigepealt aidata ja alles siis reklaamida.
8. Müüjad
Kui teete koostööd erinevate müüjatega, näiteks disaini-, video- või helifirmadega, mõelge neist kui teie virtuaalse ürituse täiendavast reklaamiallikast. Vajaduse korral küsige sotsiaalmeediapostituse kohta. Te omakorda võite neid oma publikule soovitada.
9. Haridusblogi maandumisleht
Kasutage oma ürituse maandumislehte, et pakkuda väärtuslikku sisu, mida inimesed tahavad jagada: artiklid, tööriistad, intervjuud suurendavad teie virtuaalse ürituse tuntust ja muudavad selle nähtavamaks.
10. Jagage kogemusi "loomisest"
Kui teil on raskusi oma ürituse sisu turundamisega, proovige jagada oma töö kulisside taga.
10. Jagage „loomise“ kogemust
Kui teil on raskusi oma ürituse sisu turundamisega, proovige jagada oma töö tagamaid. Esitage ettevalmistusfotod ja -videod, mida saab hõlpsasti redigeerida tasuta videotöötlusprogrammidega, nagu InVideo, FlexClip või VEED AI video editor. Võite isegi jagada lugusid raskustest või tagasilöökidest, mida olete kogenud. See aitab teil lugejatega sidet luua ja tekitada neis empaatiat.
OnlineExpo spetsialistid aitavad teil korraldada ja edukalt viia läbi veebis, võrguühenduseta või hübriidürituse, kus on palju osalejaid.
Broneerige tasuta konsultatsioon kohe!
Book a free consultation now, and we'll guide you through simplifying the events process!
We also recommend:
Learn more about the possibilities of the event platform OnlineExpo