Ettevõtteürituste suundumused on viimastel aastatel kiiresti muutunud. Ürituse korraldamisel on palju kaalul. Seetõttu on oluline olla kursis uute suundumustega firmaürituste valdkonnas, et muuta oma üritused edukamaks kui kunagi varem.
Kogusime teadmisi kohtumistest, vestlustest ja aruannetest ürituste valdkonna ekspertide, analüütikute ja meie klientidega Fortune 500 tippettevõtetest, et selgitada välja 13 ettevõtteürituste trendi, mis kujundavad ürituste valdkonda 2024. aastal.
Hübriidürituste populaarsus on viimastel aastatel pidevalt kasvanud. Aastal 2022 oli 71% rohkem kui 5000 töötajaga organisatsioonidest hübriidsündmusi oma portfellis (Markletic). See üritustööstuse trend peaks uuel aastal tõusma.
Ürituste korraldajate uus põlvkond on näinud, kuidas virtuaalsete ja kohapealsete elementide kombinatsioon võib suurendada sündmuse jätkusuutlikkust ja kättesaadavust. Seetõttu nõuavad nad, et ürituste tööstus liiguks jätkuvalt selles suunas.
Kuid on veel üks põhjus, miks hübriidüritused on 2024. aasta üks peamisi üritustrende.
Üritusel osalejate soov kohtuda isiklikult on rekordiliselt suur. Kuid ürituste korraldajad kõhklevad täielikult isiklike ürituste juurde tagasi pöördumast kahel põhjusel: reisikulud ja ruumikulud.
Energia- ja kütusehinnad ning inflatsioon tõusevad kogu maailmas kiiresti. See sunnib ürituste korraldajaid korraldama rohkem hübriidüritusi, et vältida traditsioonilise isikliku ürituse korraldamise kõrgeid kulusid.
"Omnikanalilised turunduskampaaniad, mis kasutavad igas kampaanias kolme või enamat kanalit, tekitasid 287% rohkem oste kui ühe kanaliga kampaaniad." (Omnisend).
Nii et mõelge vaid sellele, kui võimas võib olla mitmekanaliline ürituse strateegia. Ürituste turundajad mõistavad seda. Seepärast ongi kõikvõimalikud üritused üks suurtest ettevõtteürituste trendidest aastal 2024.
Kahtlemata ostavad inimesed tõenäolisemalt teie toodet või teenust pärast seda, kui nad on seda üritusel näinud. Seega looge kogemus, mis algab juba ammu enne ürituse algust ja jätkub veel kaua pärast selle lõppu, isikupärastage oma sõnumid ja kasutage mitmeid digitaalseid kanaleid, et luua oma klientidele kohandatud teekond. Ja tõenäoliselt näete, kuidas teie sissetulekud uuel aastal hüppeliselt kasvavad.
Kõikekanalilise ürituse strateegia rakendamine on üks parimaid viise, kuidas ühendada oma kliente oma kaubamärgiga ja suurendada brändi lojaalsust.
Küpsisevaba tulevik läheneb kiiresti. Kuid turundajate jaoks ei ole kõik veel kadunud. Omad andmed on endiselt kättesaadavad, andes ettevõtetele hindamatu konkurentsieelise ning parandades äritulemusi, müüki ja turundustegevust.
Ja mis on parim viis, kuidas saada esmapilgul andmeid? Ürituste kaudu.
Accenture'i andmetel on 83% klientidest valmis jagama oma andmeid, et personaliseerida oma kogemusi.
Kui korraldate põnevaid üritusi, jagavad osalejad teiega oma kogemusi enam kui hea meelega. Lõppude lõpuks tahavad nad teie üritusest kõige rohkem kasu saada. Ja nad tahavad personaalset kogemust.
Seepärast ongi üks uue aasta üritustrendidest see, et turundajad planeerivad rohkem üritusi, et koguda neid üliolulisi andmeid. See aitab neil muuta oma üritused personaalsemaks ja tõhusamaks, luues parema kliendikogemuse selle põhjal, mida nad oma sihtrühma kohta teavad.
Lihtsalt väike meeldetuletus: veenduge, et olete oma andmete kogumise osas läbipaistev ja selgitate osalejatele, kuidas te neid kasutate.
Mida rohkem te kasutate andmeid oma ürituste tõhususe mõõtmiseks, seda paremini saate tulevikku planeerida. Seepärast on see ettevõtlusürituste trend uuel aastal ürituste turundajate jaoks esmatähtis.
Kui üritus ei saavuta oma eesmärke, võib see olla aja ja raha raiskamine, mida võiksite kasutada mujal. Kui üritus oli edukas, tahate teada, miks, et saaksite seda kasutada tulevaste ürituste puhul.
Nüüdseks on olemas palju ürituste platvorme ja mobiilirakendusi, mis võimaldavad teil mõõta tohutut hulka andmeid, näiteks
Et ürituse andmeid täielikult ära kasutada, peate suutma mõõta oma edu ja teha vajaduse korral kohandusi. See tähendab, et tuleb luua oma ürituse jaoks selged eesmärgid ja sihid ning seejärel võrrelda neid nende eesmärkidega.
Lõppude lõpuks, kui aastakonverentsil või kongressil osalemine on kõige tähtsam, kuid selgus, et inimestele meeldis tegelikult kohtuda väikestes rühmades istungite vaheaegadel - ja selle tõttu osalesid nad tõenäolisemalt ka järgmistel üritustel -, siis peaksite teadma, et järgmisel korral annate külastajatele seda, mida nad tahavad: väikesed rühmad, kus on palju võimalusi suhtlemiseks.
Uurige ürituse andmeid, et teada saada, mis toimis hästi ja mis mitte. Ja te planeerite tulevasi üritusi, mis säravad eredamalt kui varem.
Kuna keskkonna ja meie planeedi tuleviku pärast tuntakse üha enam muret, ei ole üllatav, et ürituste jätkusuutlikkus on uue aasta suur firmaürituste trend. Ja see üritustööstuse trend ei kao niipea!
Mark Bannisteri (COP26 tehnoloogiajuht ja tegevdirektor) sõnul on üritustööstuse jätkusuutlikumaks muutmist palju toetatud.
Tegelikult avaldas COP26 aruande, et julgustada ürituste korraldajaid järgima nende eeskuju ja korraldama jätkusuutlikumaid üritusi. Siin on mõned meetmed, mida nad on võtnud, et muuta oma üritus võimalikult jätkusuutlikuks:
Teine võimalus vähendada oma ürituse süsinikujalajälge uuel aastal on korraldada rohkem virtuaalseid ja hübriidüritusi.
Teie ürituste jätkusuutlikkus aitab neil uuel aastal massist välja paista. Näitate oma külastajatele, et hoolite nende heaolust ja kliimast.
Uuringud näitavad, et keskmine ameeriklane kontrollib oma telefoni 262 korda päevas! Ja 88% sellest ajast veedetakse mobiilirakendustes.
Seega on üks uue aasta ettevõtlusürituste trende loomulikult see, et ettevõtted suurendavad ürituste rakenduste kasutamist.
Inimesed saavad igapäevaselt kasutatavatest mobiilirakendustest palju mugavust, kasu ja interaktiivsust. Nad tahavad sama kogemust ka teie üritustel.
Ja see ei tähenda mitte ainult osalejate kaasamist interaktiivsesse kasutajakogemusse ürituse ajal.
Võite kasutada oma konverentsi eelset konverentsirakendust, et teavitada osalejaid päevakavast, esinejatest ja teemadest. Võite lasta neil isegi alustada suhtlemist teiste külastajatega voogesituse ja veebitööriistadega.
Ja teie ürituse mobiilirakenduse kasutamine ei lõpe, kui teie üritus lõpeb. Saate oma sisu soovi korral üles laadida ja võimaldada liikmetel jätkata omavahelist jagamist ja suhete loomist.
Ürituse rakenduse kasutamine aitab teil ka oma brändi selgelt esile tuua ja koguda väärtuslikke üritusel osalejate andmeid, mida te muidu võib-olla ei tunneks (vt Ettevõtteürituste trend #4).
Aastate jooksul on inimestel üha vähem aega ja tähelepanu. Seepärast on uue aasta ettevõtlusürituste trend investeerida tellitavasse sisukeskkonda. Saate oma ürituse videod ja muu sisu üles laadida, mida teie kliendid saavad valida, millal ja kus nad soovivad vaadata.
Igavese Netflixi stiilis sisu loomine pärast teie ürituse toimumist ja selle salvestamine ühes kergesti juurdepääsetavas kohas hoiab teie kliendid veel kaua pärast ürituse toimumist. Ja mitte ainult.
Otseülekandest tellitava sisu loomine paari klikiga aitab teil jõuda laiema publikuni ja jagada kvaliteetset videosisu, mis tutvustab teie brändi kõige ehedamalt.
Samuti on privaatne sisukeskuse omamine veel üks võimalus saada väärtuslikku sisendit (vt Ettevõtteürituste trend nr 3) ja püsida kursis, suurendades samal ajal nõudmisel toimuvat kaasamist otseülekande ja järelküsitluste abil. küsimused ja vastused, samuti aplaus ajal, mil need toimusid otseülekande ajal.
See on ehk üllatav trend ettevõtteürituste puhul uueks aastaks, sest virtuaalsed üritused on viimastel aastatel muutunud väga populaarseks.
Ettevõtted ootasid, et virtuaalsete ürituste väsimus muutub suuremaks probleemiks. Ja me võime kindlalt öelda, et see on nii.
Rainfocus'i uuringu kohaselt on "virtuaalsete ürituste komponentide puhul pidev uuendamine ja kohandamine kriitilise tähtsusega, et need üritused vastaksid oma eesmärkidele nüüd, kui uudsus on vananenud"
On mitmeid taktikaid, mida ettevõtted saavad kasutada, et hoida virtuaalsete ürituste kaasatust kõrgel. Alates lühikestest üritustest kuni otseülekannete ja mängulisuseni. Ja virtuaalsetel üritustel on nii palju elemente, mis toovad tohutut kasu ja aitavad kaasa jätkusuutlikkuse püüdlustele (vt isegi ettevõtte trend #5). Kuid inimesed ihkavad ka isiklikke elemente.
Seega, et saada mõlemast maailmast parim, on hübriidüritused uue aasta sündmustööstuse trendiks (vt ettevõtteürituste trend nr 1).
Teine ettevõtteürituste trend uuel aastal on see, et üritustehnoloogiad muutuvad intuitiivsemaks ja vähem keeruliseks kodeerimiseks.
Vaadake vaid Canva hiljutist rahastamist ja Figma omandamist. Inimesed ihkavad lihtsaid, kasutajasõbralikke lahendusi, mis ei nõua koodi kirjutamist. Sama kehtib ka ürituste valdkonnas.
Praegu on ürituste haldusplatvormi tagakülje seadistamine keeruline ja aeganõudev ülesanne. Seepärast on paljudel ürituste lahendustel 24/7 tugi ja rakendamismeeskonnad, kes aitavad ürituse platvormi ette valmistada. Ja mõnel on juba ilma koodita lahendused, mis aitavad teil oma üritusi luua.
Üritustehnoloogia ettevõtted töötavad selle nimel, et muuta oma tooteid uuel aastal lihtsamaks. Ja mõned rakendavad isegi tehisintellekti (AI) ja hääletehnoloogiat, et parandada sündmuste kvaliteeti reaalajas.
Kuid me ei ole kindlad, kui kiiresti see sündmustööstuse trend uuel aastal areneb (vt ettevõtteürituste trend #13).
Visiitkaardid on mineviku jäänuk. Need on ebapersonaalsed ja ei anna muud väärtust kui esialgne vahetus.
Reaalajas võrgustumine on viimaste aastate ettevõtlusürituste trend, kuna üha enam inimesi pöördub sotsiaalmeedia platvormide poole, et püsida ühenduses oma lemmikbrändide, toodete ja teenustega.
Kui ettevõtted korraldavad üritusi, soovivad nad, et osalejad tunneksid end tõeliselt osana brändi kogukonnast ning üks võimalus selleks on reaalajas võrgustumine.
Reaalajas võrgustik annab külastajatele võimaluse kogeda teie ettevõtet isiklikul tasandil, suheldes teiste liikmetega isiklikult või digitaalsete kanalite, näiteks foorumite, sotsiaalmeedia või ürituste rakenduste kaudu.
Nagu me oleme hiljutistel üritustel näinud, võib selline autentne suhtlus viia tugevate suheteni osalejate ja nende lemmikbrändide vahel, samas kui visiitkaardid ei kesta piisavalt kaua, isegi kui keegi otsustab neid pärast kättesaamist alles hoida!
Üritustehnoloogiaettevõtted töötavad oma mobiilsete ürituste rakenduste võrgustikutööriistade täiustamise nimel, et parandada reaalajas võrgustikutööd hübriid- ja isiklike ürituste puhul.
Ürituskogukonna loomine on viimasel ajal muutunud kuumaks ettevõtteürituste trendiks ja algab uuel aastal.
Kaasaegsed veebipõhised sündmuskogukonnad - sotsiaalvõrgustikes, suhtlusplatvormidel ja muidugi ka sündmuseplatvormidel. Ja seoses virtuaalsete ja hübriidsete ürituste tõusuga viimastel aastatel on ürituse turundajad hakanud mõtlema, miks peaks tegevus ürituste platvormidel toimuma ainult ürituse ajal. Külastajad saavad suhelda sisuga ja eksponentidega ka enne ja pärast üritust.
Siit ka uue aasta uus üritustrend: üritustööstus liigub 365 päeva kestva kogukonna kaasamise mudeli suunas.
Muutes uuel aastal oma tellimuse aastase tellimuse, saate muuta oma ürituste platvormi õitsvaks veebikogukonnaks, kus korraldatakse üritusi aastaringselt. See ei aita mitte ainult suurendada publiku pidevat kaasamist. See aitab teil ka tagada, et teie kaubamärk jääb klientide tähelepanu keskmesse.
Mõnel üritustehnoloogia pakkujal on olemas ürituse mobiilirakendus, mis võimaldab teil alustada suhtlemist oma kogukonnaga juba enne üritust ja jätkata suhtlemist ka pärast üritust.
Uuel aastal ettevõtlusüritusi planeerides pidage meeles, et "kogemus on uus turundus"
See ettevõtlusürituste trend tuleneb sellest, et enam ei piisa sellest, et üritustel lihtsalt oma ettevõttest või tootest teavitatakse. Peate looma ainulaadse ja isikupärastatud elamuse, mis jääb külastajatele meelde veel kaua pärast seda, kui nad on selle tarbimise lõpetanud.
Kui inimesed mäletavad oma aega teie üritusel, peaksid nad mäletama teatud hetki ja detaile - vaatamisväärsusi, helisid ja lõhnu. Et nad mäletaksid, et see kogemus oli uskumatu. Kogemus, mis ei jätnud neid mitte ainult rahulolevaks, vaid tegelikult muutis nende vaateid asjadele.
Selle saavutamiseks on mitmeid viise, alates näitlejate palkamisest, kes suudavad teie brändi loo etenduste kaudu ellu äratada või korraldada kaasahaaravaid üritusi, kuni täiendavate praktiliste demonstratsioonide korraldamiseni, et osalejad saaksid rohkem teada teie pakkumistest.
Neid ettevõtteürituste trende silmas pidades saate oma üritusi uuel aastal edukalt läbi viia. Samuti saate seda teavet kasutada selleks, et teha kindlaks, millised neist suundumustest avaldavad teie ettevõttele või tööstusharule kõige suuremat mõju.
Teil on vaja õiget ürituste platvormi, et korraldada hübriidüritusi osana oma mitmekanalilisest strateegiast ja saada esmakordselt kvaliteetseid andmeid.
OnlineExpo on ühekordne ürituste platvorm, mis võimaldab teil jälgida mitmeid mõõdikuid, et analüüsida ja parandada tulevasi üritusi.
Samuti soovitame lugeda:
13 loomingulist ideed virtuaalsete ürituste jaoks
Lisateave online-ürituste platvormi OnlineExpo võimaluste kohta