menu

Tõsta sündmuse osalejate kaasamist kasutajate loodud sisuga

Pidev publiku kaasamine on tänavuste ürituste peamine prioriteet.

Isikupärastatud külastajate teekonna loomine koos mitme kokkupuutepunktiga igal etapil on oluline, et luua kaasahaarav ja meeldejääv ürituse kogemus. Osalejad, kes alustavad teiega suhtlemist kohe alguses ja jätkavad seda kogu ürituse vältel, osalevad suurema tõenäosusega erinevatel üritustel, esitavad küsimusi, suhtlevad aktiivselt teiste spetsialistidega ning seejärel reklaamivad teie üritusi ja kogukonda positiivsete hinnangute kaudu.-->

Tänapäeva maailmas muudab virtuaalsete ürituste väsimus siiski keeruliseks publiku jätkuva kaasatuse säilitamise virtuaalsetel ja hübriidüritustel. Kuid ärge muretsege, ürituste korraldajad saavad kasutada kasutajate loodud sisu (UGC), et luua pidev dialoog ettevõtete ja nende publiku vahel, säilitades samal ajal autentse inimliku suhtluse digitaalses keskkonnas.

Kasutajate loodud sisu kaasamine ürituse kaasamisstrateegiasse võimaldab teil muuta osalejad sisu loojateks ja luua virtuaalsele ja näost näkku publikule võrdsed võimalused suhtlemiseks ja suhtlemiseks.

Publiku seisukohast on sisu loomine lõbus tegevus, mis võimaldab neil osaleda arutelus ja kogeda sisu, mille on loonud teised, kes jagavad sarnaseid huvisid. Mõnede üritusel osalejate jaoks võib materjalide avaldamine veebis aidata neil luua oma isiklikku brändi ja kehtestada end valdkonna ekspertidena.

Ürituse korraldajate jaoks suurendab sisu loomise julgustamine publiku kaasatust ning aitab luua põnevust ja ootust enne ürituse algust. Lisaks sellele aitab spetsiaalne ruum sisu jagamiseks luua kogukonnatunnet ka pärast messi lõppu.

Siin on mõned parimad strateegiad kasutajate loodud sisu kaasamiseks teie ürituse igasse faasi:

Saage sotsiaalseks

See on ehk kõige ilmsem samm, sest 89% ürituste korraldajatest kasutab juba enne üritust osalejate kaasamiseks sotsiaalmeediat. Aga mida me saame öelda? See toimib alati!

Sotsiaalmeediat peetakse parimaks kasutajate loodud sisu allikaks, sest see on laialt levinud, kättesaadav ja reaalajas. Nad pakuvad osalejatele platvormi, et suhelda üksteisega ja ürituse korraldajatega, luues ürituse ümber sisu, kasutades selleks tuttavaid vahendeid.

Skift Meetings'i andmetel on Facebook (57%), LinkedIn (25%), Twitter (7%) ja Instagram (7%) parimad suhtluskanalid kogukonna loomiseks ja aastaringseks kaasamiseks.

Vihje: Ärge unustage oma publikule meelde tuletada, et nad märgistaksid teie ettevõtte lehte, kui nad postitavad teie ürituse kohta sotsiaalmeedias. Nii on teil lihtsam neid sõnumeid koguda, jälgida ja levitada, et suurendada brändi tuntust.

Kasutage hashtag'eid

Sõltumata sellest, millise platvormi te valite, ühendage enne ürituse algust kindlasti kõik üritusega seotud vestlused internetis hashtagiga. Hashtagid aitavad koondada kõik teie ja teie osalejate poolt ürituse kohta postitatud sõnumid ning annavad publikule lihtsa võimaluse teie ja teie üritusega igal ajal suhelda.

Kui valite oma järgmise ürituse jaoks hashtag'i, valige midagi lihtsat, kuid ainulaadset. Proovige lisada ürituse nimi või aastaarv. Kaaluge unikaalsete sõnade või sõnamängude kasutamist, et muuta hashtag meeldejäävamaks. Ja ärge unustage alati teha Twitteris kiiret otsingut, et näha, kas hashtag'i juba kasutatakse, ja veenduda, et seda ei seostata negatiivse sisuga.

Kui korraldate hübriidüritust, püüdke lisada ka kohalikke hashtag'e, et inimesed, kes soovivad isiklikult osaleda, saaksid üritust otsida.

Kui olete valinud ürituse hashtagi, reklaamige seda kindlasti kõigis oma brändi kanalites, et suurendada publiku teadlikkust. Lisage see oma sotsiaalmeediapostitustes, uudiskirjades, toimumiskoha turundusmaterjalides ja muudes ürituse materjalides. Samuti julgustage esinejaid, osalejaid ja sponsoreid postitama ürituse kohta nädalaid ette.

Miks? Selleks, et hiljem saaksite koguda ja kasutada kogu kasutajate loodud sisu, mille on loonud teie külastajad ja partnerid!

Loo sotsiaalne sein

Ürituse sotsiaalne sein võimaldab kuvada osalejate ja esinejate poolt erinevatel sotsiaalmeediaplatvormidel postitatud sisu ühes voos. See on sotsiaalne keskus ja seda saab lisada ürituse veebisaitidele, rakendustele ja otseülekannete kõrvale, et soodustada arutelu ja sisu loomist.

Sotsiaalse seina asetamine ürituse ajal tähelepanu keskmesse pakub teie kogukonnale vajalikku tähelepanu. See aitab kõrvaldada vaakumi, mis eraldab inimesi virtuaalsete ja hübriidürituste ajal, kus osalejad ei tea, mida teised teevad ja millest räägivad.

Kogudes ja kuvades sisu, mida inimesed ürituse ajal hashtagidega märgistavad, loote teie kui korraldaja turvalise ruumi, kus nende mõtteid ja ideid hinnatakse. Ürituse sotsiaalne sein toimib sageli platvormina, mis toob kõik inimesed kogukonnaks kokku ja aitab teil muuta osalejad teie ürituse aktiivseteks osalejateks.

Julgustage külastajate osalemist auhindadega

Kasutajate loodud sisu on sotsiaalne tõend, et teie publikule meeldib teie meeskonna kavandatud üritus. Teie kaubamärk muutub intiimsemaks ja inimlikumaks, kui reaalsed inimesed jagavad oma kogemusi ja vaatenurki. Miks siis mitte neid selle eest premeerida?

Auhinna loosimise käivitamine vahetult enne ürituse toimumise kuupäeva aitab teil suurendada ürituse nähtavust ja meelitada uusi potentsiaalseid osalejaid. Ürituse korraldajad saavad julgustada kasutajate loodud sisu loomist ja suurendada teadlikkust üritusest, pakkudes auhinda või stiimulit konkreetse ülesande täitmise eest, näiteks selle jagamise eest, milline sessioon neile kõige rohkem meeldib.

Ürituse ajal võib hästi kavandatud võistlus olla interaktiivne paus istungite vahel. Veenduge, et konkursil on lihtne osaleda, sellel on selged reeglid ja see innustab inimesi. Näiteks võite paluda oma kuulajatel postitada selfie't, kust nad otse sotsiaalseinale ürituse juurde astusid, või kutsuda neid üles säutsuma oma lemmikkõneleja tsitaate. Mida paremini tunnete oma kuulajaskonda, seda loomingulisemad saate olla võistluste ja kingituste ideede osas!

Kasutajate loodud sisu konkursside suurepärane külg on see, et need võimaldavad teil kaasata oma publikut erinevatel tasanditel ja korraldada kogukonna juhitud üritust, kui lasete publikul valida võitja. Üks võimalus selleks on korraldada küsitlus otse ürituse sotsiaalsel seinal ja lasta inimestel hääletada oma lemmikvalikute poolt.

Kui lisate üritusele mängu, kaaluge mängu üleskutse lisamist konkreetsele tegevusele. Näiteks kui liikmed postitavad sotsiaalseinale selfisid, võite anda neile mängukoodi, mille nad saavad punktide eest lunastada. See julgustab liikmeid oma postitusi jagama ja soodustab sõbralikku konkurentsi.

Mine kaugemale sotsiaalmeediast

Oleme varem rääkinud sellest, kui oluline on luua kõigile võrdsed võimalused ürituse sisu loomisesse panustamiseks. Ürituse korraldajad ei tohiks siiski unustada inimesi, kes ei saa või ei taha kasutada oma isiklikku sotsiaalmeediaprofiili - või neid, kes ei kasuta sotsiaalmeediat.

Õnneks ei piirdu kasutajate loodud sisu ainult sotsiaalmeediaga.

See võib olla sisseehitatud virtuaalsest fotokabiinist tehtud selfie, otsesõnum sotsiaalvõrgustikus või küsitluse tulemus. Keskenduge oma kaasamisstrateegias interaktiivsetele elementidele, mis võimaldavad osalejatel mõjutada ürituse sisu reaalajas, et koguda tõeliselt ainulaadset kasutaja loodud sisu.

Aastaringne ürituse strateegia

Ärge laske oma turundustegevusel ja kogu kasutajapoolsel sisul, mida nad aitasid luua, pärast ürituse lõppu laguneda. Selle asemel leidke viise, kuidas seda uuesti kasutada ja pakkuda seda publikule kõigis turunduskanalites.

Turundajad armastavad kasutajate loodud sisu, sest see aitab luua usaldust ja brändi autoriteeti, maksimeerida haaret ja viia suurema müügini või registreerimisteni tulevastel üritustel. Tuhat positiivset vastust võivad olla teie tulevastele osalejatele ja sponsoritele väärtuslikuks tõendiks edukast üritusest.

Võite põimida kasutajate loodud sisu üritusjärgsesse kommunikatsiooni ja toetada kokkuvõtlikku kampaaniat osalejate kommentaaride, videoklippide ja sotsiaalmeediapostitustega. Oluline on siinkohal hoida vestlust käimas, algatades pidevalt taaskasutatava kasutaja loodud sisu ja näidates oma publikule tunnustust.

Oletame, et teie eesmärk on luua kogukonnatunnet virtuaalsete ja hübriidürituste vahel. Sellisel juhul võite säilitada aktiivset ürituse veebisaiti koos elavate sotsiaalkanalitega, mis kogub sisu teie enda kanalitest ja loob ühenduspunkte teie kogukonnale.

Looge kaasahaarav ürituse kogemus kasutaja loodud sisuga

Kui investeerite kasutajate loodud sisust lähtuvasse kaasamisstrateegiasse ja pakute mitmeid võimalusi sisu loomiseks, annate osalejatele võimaluse võtta vastutus ja luua tõeline suhtlus ürituse igas etapis.

Kasutage kindlasti selliseid vahendeid nagu sotsiaalne sein, et koguda kogu kasutaja loodud sisu oma ürituse ümber ühte kohta, modereerida seda reaalajas ja esitada alternatiivseid sisuallikaid kogu külastajate teekonna jooksul.

Mida rohkem te võõrustajana pingutate, et muuta sisu loomine külastajate teekonna lahutamatuks osaks, seda lihtsam on teie publikuga suhelda, olenemata sellest, kas nad osalevad üritusel virtuaalselt või isiklikult.