Kuna ettevõtted ja korporatsioonid laienevad, on vaja reklaamida oma toodet, et tekitada rohkem ärikontakte.
4 põhikomponenti, nimelt koosolekud, stiimulid, konverentsid ja näitused (MICE), moodustavad ärilise suhtluse mudeli.
Koosolekud on kõige levinum MICE-ürituse liik. Need on tavaliselt väikesemahulised, ei kesta kauem kui ühe päeva ja hõlmavad vähem kui 50 inimest.
Võrreldes teiste MICE-üritustega on need vähem säravad ja suurejoonelised. Pakutakse põhitoitlustust ja neid peetakse tavaliselt kontorites või hotellide konverentsiruumides.
Osalejad seavad peamiselt endale eesmärke ja plaane (aastane eelarvekava / igakuised ülesanded / jne) ning sõlmivad kokkuleppeid (töö klientidega / äriläbirääkimised).
Alates COVID-19 pandeemiast on levinud veebipõhised koosolekud.
Stiimuleid peetakse laialdaselt preemiaks, mida ettevõtted pakuvad oma töötajatele.
Seda tüüpi MICE-ürituse ulatus sõltub ettevõtte suurusest ja seda võib korraldada kuurordis, lõbustuspargis, kruiisil või mõnes muus puhkekohas.
Selliseid üritusi planeeritakse selleks, et tõsta meeskonna moraali, ühendada meeskonda ja ka selleks, et töötajad saaksid lõõgastuda. Siiski näitas 2020. aasta uuring, et COVID-19 pandeemia on selliste ürituste korraldamisel peamine väljakutse.
Konverentse võib tõlgendada kui suuremaid koosolekuid.
Seda tüüpi MICE-üritus hõlmab tavaliselt suuremat arvu osapooli, kes võivad olla tähtsamad liikmed või rühmad konkreetses tööstusharus või riigis. Hiljutiste mõjukate konverentside hulka kuuluvad SXSW (Texas 2020) ja Sibos (London 2019).
Konverentsid ei piirdu ka äri ja kaubandusega. Mõned neist on suunatud universaalsete probleemide lahendamisele, tuues kokku poliitikud, eksperdid, ametnikud ja isegi riigipead, näiteks 1992. aasta Maa tippkohtumine ja 1993. aasta inimõiguste maailmakonverents.
Kuna need on suuremad, suureneb ka nende ettevalmistamiseks ja planeerimiseks vajalik aeg, jõupingutused ja kulud.
Kuid tänu pandeemiale on olemas ka virtuaalsed ja isegi hübriidsed (virtuaalne ja isiklik) alternatiivid, mis loovad MICE-tööstuse jaoks uue etapi.
Näitused on kindlasti kõige suuremahulisemad MICE-üritused.
Need võimaldavad tavaliselt külastajatel osaleda ning näituse raames võidakse korraldada erinevaid tegevusi ja huvivaldkondi.
Need võivad olla tööstus-/äripõhised, tuues kohale konkreetse valdkonna eksperte ja asjatundjaid, või meelelahutuslikud ja kasumipõhised, nagu näiteks San Diego Comic-Con või World Expos.
Näitused võivad kesta kuid ja neil on tavaliselt ühised eesmärgid - tutvustada uusi tooteid, meelitada potentsiaalseid partnereid, saada nähtavust ja tugevdada sidemeid tööstusharus.
Kõik need suhtlused võivad toimuda nii isiklikult kui ka virtuaalselt.
Kuid just COVID-19 pandeemia andis tõuke virtuaalsetele rahvaterviseüritustele, mis tähistas pöördepunkti MICE valdkonna arengus.
MICE-mudel hõlmab peamiselt silmast-silma, virtuaalseid ja hübriidseid üritusi. Isiklikel üritustel on vaja reisida, samas kui virtuaalsetel üritustel võib kasutada AR/VR-tehnoloogiat. Vaatleme MICE olulisuse põhjuseid.
MICE on uuenduslik ja professionaalne kanal, mis on tänapäeva ärisuhete nurgakivi - alates talentide koondamisest ja innovatsiooni edendamisest kuni võrgustike loomiseni.
Hoolimata sellest, et need tunduvad vähem intrigeerivad kui muusikafestivalid ja kontserdid, on MICE-üritused olulised, sest nad pakuvad külalislahkuse tööstusele ärivõimalusi.
Külastajad tekitavad nõudlust majutus- ja toitlustusteenuste järele. Kuna mõned MICE-üritused võivad kesta mitu päeva või nädalat, saavad hotellid, toitlustus, jaemüük, transport ja muud turismiga seotud tööstusharud külastajate sissevoolust kasu.
Kõik MICE-üritused nõuavad aega ja vaeva planeerimiseks, mis võimaldab produktsioonifirmadel ja ürituste planeerimisfirmadel teenida kasumit. Uuringud on näidanud, et MICE-külastajad kulutavad piirkonnas 17,5% rohkem kui keskmine puhkusekülastaja - see võib olla tingitud asjaolust, et ettevõtted katavad suurema osa MICE-reisi vajalikest kuludest, jättes külastajatele rohkem raha enda jaoks.
Samas uuringus märgitakse, et MICE-üritused moodustavad 54% ärireisidest, mis kajastab nende mõju kohaliku ettevõtluse arengule.
Mõned näitused, nagu iga-aastane NAMM Show USAs ja Animation-Comic-Game Hong Kongis, võivad meelitada külastajaid suurte kuludega.
NAMMi 2020. aasta näitus tõmbas ligi 115 000 külastajat kogu maailmas, mis näitab MICE-ürituste tohutut potentsiaali ja mõju. Need harrastuspõhised üritused võivad fännide ja entusiastide kaudu teenida tohutut kasumit.
MICE-üritused toovad ka piirkondadele tulu. 2022. aasta NAMM Show Anaheimis, Californias, tõi kogukonnale üle 77 miljoni dollari.
Mõned kõige kuulsamad MICE-üritused on tehnoloogiakonverentsid, nagu RISE, Techtonic Summit ja paljud teised.
Kohtumised, mis toovad kokku eksperdid kogu kontinendilt või isegi kogu maailmast, on tõhus viis arendada ja omandada arenenumaid tehnoloogiaid, sest üritus on platvormiks ideede ja teadmiste vahetamiseks professionaalses keskkonnas.
2021. aastal oli ülemaailmse MICE-tööstuse väärtus 658,5 miljonit dollarit ja eeldatavasti on selle aastane kasvumäär (CAGR) 6,6% aastatel 2022-2030.
Seoses isiklike MICE-ürituste taaselustumisega ja meie järk-järgulise üleminekuga virtuaalsele kasutamisele on tööstuse väärtus 2028. aastaks eeldatavasti 501,3 miljardit USA dollarit. MICE on väga kasumlik tööstusharu, mis peegeldab selle majanduslikku tähtsust.
Koosolekud on oluline osa MICE-mudelist, moodustades 2021. aastal 41,3% ülemaailmsest MICE-st. Seda kinnitab ka Aomeni 2021. aasta statistika, kus kohtumised moodustavad 85,1% piirkonna mudelist.
Pandeemia vaibumisel võime oodata tugevamat kasvu kõigis sektorites, kusjuures koosolekud moodustavad endiselt suurima osa üritustest.
Aasia on tänu oma linnade suurepärastele elutingimustele ja mugavustele üks maailma parimaid MICE-ürituste sihtkohti.
Dubai on nimetatud 2022. aasta parimaks MICE-sihtkohaks ja maailma 10-st parimast lennujaamast 7 asub Aasias, mis näitab, kui hästi varustatud ja MICE-sõbralik see on.
Kuna Aasia on selline MICE-sõbralik sihtkoht, toimub seal palju MICE-üritusi. Viimastel aastatel on Aasias toimunud kõige olulisemad üritused IBTM Asia Pacific (MICE), ViBac 2022 (tervishoid), Music China (muusika), RISE (tehnoloogia) ja paljud teised.
2017. aastal hinnati Aasia ja Vaikse ookeani piirkonna MICE-turu väärtuseks 229 miljardit dollarit. Hinnanguliselt suureneb kasvutempo 8,6% ja jõuab 2025. aastaks 441 miljardi USA dollarini, mis võib olla tingitud Aasia MICE-maailma mitmekesistumisest.
On ilmselge, et MICE on seal edukas ja õitsev tööstusharu.
Tehnoloogia kasutuselevõtt on levinud igas tööstusharus. Meie panustame MICE-tööstusesse logistikat hõlbustavate ja toiminguid lihtsustavate tehnoloogiate rakendamisega, mis võimaldab meil kiiresti korraldada online, isiklikke ja hübriidüritusi.
Tänu OnlineExpo tõhususele ja kasutusmugavusele on platvormi kasutajatel uued ärivõimalused, mis on viinud nende kliendibaasi laienemiseni.
Me püüame täiustada oma funktsioone, et luua rohkem ärivõimalusi ja muuta meie nimi MICE-tööstuse sünonüümiks.
Me kõik oleme näinud, kuidas traditsiooniline MICE-mudel, mis sõltus suuresti turismi ja transpordi arengust, hävis pandeemia ajal.
Sellegipoolest andis just see periood tõuke virtuaalsete ürituste arengule.
Me arvestame täielikult kõiki aspekte nendes tingimustes, kui füüsiline kontakt jääb võimatuks. Meie kohanemine ja kohanemine ebasoodsate tingimustega on võimaldanud meil saada üheks juhtivaks tegijaks MICE-juhtimise valdkonnas.
Meie tehnilist võimekust saab tutvustada ka regulaarsetel personaalsetel üritustel.
Meie kliendid kasutavad oma üritustel edukalt ühtset OnlineExpo platvormi registreerimiseks, e-posti kinnitamiseks, QR-koodide skaneerimiseks ja paljuks muuks.
Meie QR-koodi skaneerimine ja kohene märkide printimine muudavad registreerimise isikliku ürituse jaoks palju lihtsamaks, samal ajal kui meie veebifunktsioonid annavad korraldajatele laialdased võimalused veebisisu rakendamiseks, et tagada tõhus üritus.