Edukas ürituse bränding sõltub sageli kõige väiksematest detailidest. Iga otsus, alates e-posti turunduskampaania sõnastusest kuni ürituse registreerimisprotsessi lihtsa navigeerimiseni, mõjutab seda, kuidas osalejad üritust kogevad. Teisisõnu, kurat peitub detailides.
Selleks, et aidata teil täppi panna, vaatame läbi ürituse brändingu keerukused ja nüansid ning anname teile kasulikke näpunäiteid.
Kui inimesed mõtlevad ürituse brändingu peale, tulevad tavaliselt meelde logod ja värvid. Kuigi nende kahe teguri tähtsust ei saa alahinnata, tuleb arvesse võtta ka suuremat pilti.
Ürituse brändingut võib pidada vahendiks, mille abil üritus või ettevõte väljendab oma identiteeti. Ürituse bränding on ettevõtte laiema turundusstrateegia laiendus, mis on kooskõlas ettevõtte kõrgetasemeliste eesmärkidega, nagu maine loomine, brändi tuntus ja klientide rahulolu taotlemine.
Näiteks kui ettevõte rõhutab individuaalsust kogu turundustekstis, siis ilmneb see ka ürituse brändingus, tagades, et kõik koopiad on isikupärastatud alates sotsiaalmeedia tiitritest kuni siltide sõnastamiseni.
Ürituse brändimine nõuab pingutust, kuid see ei ole ainult see - see on vahend eesmärgi saavutamiseks. Täpsemalt öeldes kolm (omavahel seotud) eesmärki:
Kui teie üritus on korraldatud, saab edukat ürituse brändingut hinnata selle järgi, kuidas osalejad oma kogemust kommenteerivad.
Klientide rõõm turunduse seisukohalt tähendab kasutajate ootuste ületamist. See on nii, sest oodatust rohkem saamine ajendab klientide rõõmu ja klientide rõõm ajendab reklaami. Suust-suhu-turundus toob ettevõtetele palju kasu, sealhulgas suuremat usaldusväärsust turul ja suuremat kasumit.
Olenemata sellest, kas planeerite hübriid-, näost-näkku- või virtuaalset üritust, ärge unustage järgmisi brändingu hädavajalikke eeldusi.
Alustage eesmärgist
Kui määratlete selgelt oma ürituse eesmärgi, saate paremini aru, milliseid samme peaksite astuma. Ürituste turundajate seas on liiga tavaline viga kalduvus ehitada ürituse komponendid üles juhtumipõhiselt, eriti kui tegemist on turunduse ja osalejate ligimeelitamisega.
Mõelge, keda üritus teenindab (nende demograafilised andmed, vajadused ja valupunktid), samuti ürituse eesmärk nii organisatsiooni kui ka osalejate jaoks. See loob objektiivi, mille kaudu ürituse planeerimist vaadelda.
Sisu taaskasutuskava väljatöötamine
Ürituse bränding ei tohiks lõppeda pärast selle lõppu. Vastupidi, ürituse sisu taaskasutamine võib olla võimas brändistrateegia, mis laiendab teie haaret, suurendab usaldusväärsust ja toob teie tulevastele üritustele rohkem osalejaid. Oluline ennetav samm on ürituse salvestamise logistika eelnev planeerimine, olenemata sellest, kas tegemist on kogu ürituse või konkreetsete hetkedega, näiteks peaesinejate salvestamisega.
Turundajate seas on levinud tava, et taaskasutatakse eelmise ürituse sisu, et reklaamida järgmist üritust. Nii saavad nad suurendada sotsiaalset usaldust ja luua suuremat usaldusväärsust turul. Selline lähenemine võimaldab turundajatel tugineda varasemate ürituste edulugudele, kasutada ära publiku usaldust ja huvi ning tugevdada brändi positsioneerimist ja selle varjatud sõnumit. Lõppkokkuvõttes toob see kaasa kaasatuse, konverteerimise ja lojaalsuse suurenemise.
Lisaks tulevaste ürituste reklaamimisele kasutavad digitaalsed turundajad sageli varasemate ürituste sisu erinevates digitaalsetes turunduskanalites, näiteks orgaanilistes sotsiaalmeediapostitustes, e-turunduskampaaniates ja ürituse veebisaidil. See võimaldab digiturundajatel laiendada oma üritustega seotud sisu ulatust ja pikaajalisust, maksimeerides selle väärtust.
Arvesse võetud esteetika
Paljude jaoks on kõige huvitavam esteetika maailma uurimine (eriti loominguliste inimeste jaoks).
Vaatame kõigepealt teie ürituse logo. Tavaliselt on ürituste logod väga sarnased emaettevõtte logoga, sageli väikeste muudatustega. Kuid juhtudel, kus üritus tegutseb iseseisvalt, ilma otsese seoseta konkreetse organisatsiooniga, on loominguliseks väljenduseks rohkem võimalusi.
Järgmisena kaaluge tüpograafiat ja kirjatüüpe, samuti brändi värvide ja kujundite kasutamist. Disainil on oluline roll teie ürituse paljudes aspektides, sealhulgas ürituse maandumislehe kujundus ja visuaalne disain, sotsiaalmeedia sisu välimus, ürituse mobiilirakenduse värvipalett, fotokabiini värvivalik isiklike ürituste puhul ja muud seotud tegurid. Üldreeglina peaksite veenduma, et ürituse kujunduselemendid peegeldavad sama brändi isiksust kui ettevõte ise.
Isiklikel üritustel valmistatakse sageli kaupu, näiteks T-särke, pliiatseid ja muid suveniire. Need esemed on ürituse brändi käegakatsutavaks esinduseks ja need peaksid olema esteetiliselt kujundatud, et tugevdada ürituse sõnumit.
Virtuaalsete ja hübriidürituste populaarsus kasvab kiiresti. Kuid nagu mis tahes muu ürituse puhul, on potentsiaalse osaleja registreerimine pool lahingust. Kaasaegsed ürituste turundajad kasutavad erinevaid digitaalse turunduse strateegiaid, et suurendada brändi tuntust ja reklaamida oma üritusi. Vaatame, milliseid digitaalse turunduse tehnikaid saate kasutada ja kuidas saate oma virtuaalset üritust üldiselt tõhusamaks muuta.
Looge ürituse maandumisleht
Ürituse maandumislehel on kaks eesmärki: anda täielikku teavet ürituse kohta ja lihtsustada registreerimisprotsessi. Teabe esitusviis on sama oluline kui sisu ise. Veenduge, et maandumislehe kujundus on kasutajasõbralik ja intuitiivne, võimaldades külastajatele hõlpsasti juurdepääsu olulistele üksikasjadele. Informatiivne sisu peaks olema loogilises järjekorras ja viima üleskutsele (st registreerimisele).
Mida rohkem klõpsamisi peab kasutaja tegema, et registreeruda, seda vähem tõenäoline on, et ta protsessi lõpule viib. Seetõttu on väga oluline, et registreerimisprotsess oleks võimalikult lihtne ja muretut. Minimeerides registreerimistõkkeid, suurendavad ürituste korraldajad tõenäosust, et osalejad muutuvad kuulajateks.
Reklaamimine sotsiaalvõrgustikes
Sotsiaalmeediaplatvormi valik ürituse reklaamimiseks peaks põhinema sellel, kus teie sihtrühm kõige tõenäolisemalt sisu tarbib. Näiteks kui teie sihtrühm on B2B, võib LinkedIn olla teie eelistatud keskkond. Või kui teie sihtrühm on vähem määratletud, võite toetuda Meta hästi kavandatud reklaami algoritmile, et tuua potentsiaalseid külastajaid.
Olenemata valitud platvormi(de)st, kohandage oma sisu vastavalt oma sihtrühmale ja platvormi unikaalsetele omadustele. Kõik sisutüübid, mis toimivad hästi ühel platvormil, ei toimi ühtviisi hästi ka teisel platvormil. Looge sisu, mis on optimeeritud iga konkreetse platvormi jaoks ning vastab publiku eelistustele ja ootustele.
Teised levinud digitaalturunduse vormid reklaami eesmärgil on Google'i reklaamid, Pinteresti reklaamid ja mõjutajaturundus. Lõppkokkuvõttes sõltub reklaami paigutuse valik suuresti sihtrühmast, eelarvest ja ajakavast.
Viige ürituse bränding kooskõlla oma üldise brändistrateegiaga
Pärast edukat digitaalset turundust tulevad kasutajad üritusele, oodates teadlikult või alateadlikult, et bränding vastab eelnevatele kokkupuutepunktidele. Tänu juurdepääsule uutele, uuenduslikele sündmuste haldustehnoloogiatele pole kunagi varem olnud lihtsam oma sündmuse brändingut ühtlustada ja täiustada.
Konkreetsemalt võib see hõlmata teie ürituse töölaua kasutajaliidese värvipaleti muutmist või isikupärastatud rakenduse loomist üritusel mobiilseadmeid kasutavate osalejate jaoks. Tänu tipptasemel tehnoloogiale, mis pakub ulatuslikku kohandamist, on teil võimalik teha vajalikke muudatusi, mis toetavad teie ette kujutatud brändingut.
Tagage järjepidevus
Ürituse bränding algab juba ammu enne selle algust ja jätkub ka pärast seda. Kaaluge ja täpsustage erinevaid ürituse-eelseid ja -järgseid kokkupuutepunkte, kus teie sihtrühm saab teie brändiga ühendust võtta, alates tähelepanu köitvast suunatud PPC-kampaaniast kuni hoolikalt koostatud "aitäh osalemise eest" e-kirjani.
Ürituse brändingu põhifunktsioon on tagada järjepidevus kõigis meediakanalites. Pöörates tähelepanu ürituse brändingu kõige väiksematele (ehk sageli tähelepanuta jäetud) elementidele ja tagades, et need sobivad brändi üldise stiiliga, saavad turundajad suurendada tõenäosust, et üritus on meeldejääv ja mõjus ning leiab publiku seas vastukaja.
Ületage osalejate ootusi nende isikliku brändingu nõuannete abil.
Pakkuge kaubamärgiga seotud registreerimiskogemust
Ürituse registreerimisleht on sageli külastajate esimene kokkupuutepunkt teie ürituse brändiga. Seetõttu on väga oluline, et see peegeldaks täpselt teie brändi isikupära, sõnumit ja visuaalseid elemente. Täielikult kohandatav ja kaubamärgiga ürituse registreerimisleht aitab teil seda teha.
Lisades oma brändi värvid, kirjatüübid ja pildid registreerimislehe kujundusse, saate luua sujuv brändikogemus, mis algab esimesest klõpsust. Lisaks võimaldavad isikupärastatud registreerimisvormid koguda andmeid, mida saate kasutada turunduslikel eesmärkidel ja liikmekogemuse isikupärastamiseks.
Ärge unustage registreeruda
Kui osalejad on teie üritusele saabunud, peate jätkama järjepideva brändikogemuse tagamist. Üks võimalus selle saavutamiseks on täielikult kaubamärgistatud ja kohandatav ürituse registreerimise ja märgi trükkimise tarkvara. See tarkvara võimaldab teil lisada registreerimisprotsessi oma brändi visuaalseid elemente ja printida kaubamärgiga märke, et saavutada professionaalne ja järjepidev välimus.
Kohandatav tarkvara võimaldab teil luua ka unikaalseid registreerumisefekte, mis sobivad teie brändi reklaamsõnumiga, näiteks isikustatud tervitusi, tervitussõnumeid või isegi interaktiivseid elemente. See võib anda üritusele tooni ja jätta osalejatele positiivse mulje.
Paigutage atraktiivne sildistus
Sildistamine on tõestatud ürituse brändimise vahend, mis tõestab jätkuvalt oma väärtust. Viidad suurendavad teie brändi kohalolekut ja edastavad publikule põhisõnumeid, pakkudes neile juhiseid ja navigatsiooni sündmuse jooksul ning olles ühtlasi brändi teadlikkuse tõstmise vahendiks. Nagu kõik turundusmaterjalid, peaks ka sildid peegeldama täpselt teie kaubamärki ning olema visuaalselt ja tonaalselt kooskõlas ürituse üldise turundusstrateegiaga.
Tagage kooskõla ürituse mobiilirakendusega
Tänasel digitaalajastul on mobiilsed ürituste rakendused muutunud isiklike ürituste lahutamatuks osaks, pakkudes osalejatele isikustatud ja interaktiivset ürituskogemust. Et tagada sündmuse brändi järjepidevus, peate kohandama rakendust nii, et see peegeldaks teie brändi isikupära.
Ürituse mobiilirakendus, mis võimaldab logode, värvide, ikoonide ja sõnumite kohandamist, võib pakkuda osalejatele sujuvat brändikogemust. Nii saavad osalejad vaadata ajakavasid, ürituste kaarte ja muud üritusega seotud teavet kaubamärgiga keskkonnas, mis tundub teie ürituse pikendusena. See omakorda võib suurendada brändi teadlikkust ja edendada brändi tuntust veel kaua pärast ürituse lõppu.
Kasutaja sisu optimeerimine
Fotokabiinid ja lilleseinad tõmbavad inimesi ligi, luues optimaalsed tingimused kasutajate loodud sisu loomiseks. Seda saate ära kasutada, julgustades neid (sildi abil) kasutama postitamisel ürituse unikaalset hashtag'i, mis suurendab ürituse orgaanilist nähtavust.
Kasutage meeneid, et luua unustamatuid elamusi
Suveniiride kasutamise mõte üritustel võib jagada kahte leeri: klientide imetlemise põhimõte ja vastastikkuse põhimõte. Ootuste ületamine on eduka ürituse võti ning osalejatele kaubamärgiga kaupade, näiteks riiete ja kottide pakkumine võib olla tõhus viis selle saavutamiseks.
Mündi teine pool on aga vastastikkuse põhimõte. Kui inimesed saavad midagi tasuta, kipuvad nad seda ka vastutasuks tegema. Ürituste kontekstis võib see tähendada, et külastajad märgivad teie brändi sotsiaalmeedias, jätavad positiivseid kommentaare, osalevad tulevastel üritustel ja muutuvad brändi toetajateks.
Uuendusliku ürituste korraldamise tehnoloogia kasutamine on tõhus viis osalejate sujuvaks kaasamiseks. Selliste funktsioonidega nagu mängustamine ja kohandatavad võrgustikuvõimalused saate luua kaasahaarava ja isikupärastatud ürituse, mis tugevdab teie brändi, jätab püsiva mulje ja suurendab korduva osavõtu tõenäosust.
OnlineExpo platvorm on täielik ürituse haldamise lahendus, mis annab teile kõik ressursid ja tehnoloogia, mida vajate eduka ürituse korraldamiseks, olgu see siis personaalne, virtuaalne või hübriidüritus. Et optimeerida oma ürituse brändingut, küsige kohandatud demo juba täna.
Samuti soovitame lugeda:
Isiklikud üritused: Näited, näpunäited, nipid ja parimad tavad