Tihtipeale tehakse messidel mõningaid apsakaid, mille tulemusena saab klient hea elamuse asemel hoopis vastupidise kogemuse. Järgides neid kümmet nõuannet on teil võimalus suurendada oma tulevaste messide müüki:
1. Silmapaistmatu messiboksi tiitel
Kui teie messiboksil ei ole tähelepanu äratavat pealkirja, siis on mõistlik see silmapaistvaks ja meeldejäävaks muuta. Nii leiavad potensiaalsed kliendid teid kiiremini üles.
2. „Kutse tegevusele“ nupu puudumine
Kutse tegevusele nupu lahendus peaks olema läbimõeldud ning lähenemine loominguline ja veenev. Tihtipeale meelitatakse klienti mõne vastupandamatu pakkumisega. Hea oleks saada kliendi nõusolek edasiseks suhtluseks. Vastutasuks on hea pakkuda kliendile mõnda kingitust,
auhinda.
3. Mess on ainult müügi tegemiseks ning müügimeeskonna rakendamiseks
Mõistlik on jätta ukse taha uskumus, et mess on vaid müügisaal teie toodete ja teenustega kauplemiseks. Ärge vaadake külastajat kui ainult klienti vaid suhelge vastavalt tema valmisolekule ja huvile.
4. Sihtturu puudumine messil
Kui teie sihtturg pole messil saadaval, siis tuleb teha teine valik ning osaleda mõnel muul messil. Õige valiku tegemisel aitab kaasa messil osalevate firmade tegevusaladega tutvumine.
5. Ei olda teadlik oma sihtturust
Kui te veel ei tunne oma sihtturgu, siis parandage see viga kohe. Kasumlikum on pühenduda ühele nišiturule kui konkureerida mitmel rindel.
6. Potensiaalsetest klientidest ilmajäämine
Kõigile ei ole vaja oma tooteid müüa! Tehke valik ning leidke toodetest tõsiselt huvitatud kliendid kellega saab müügiprotsessi lõpuni viia. See säästab aega ning mõttetut pingutust.
7. Kasutu info jagamine
Jagage külastajatele ainult kasulikku infot. Väärtusliku info ja strateegia kasutamisel on võimalik teha suurepäraseid müügitehinguid. Soovituslik on ka jälgida, et te ei jagaks liiga detailset infot ning jätaksite endale mõned trumbid, mis siis õigel hetkel välja käia, et müügitehing lõpuni viia.
8. Ebaprofessionaalne boks
Professionaalse messiboksi kujundamisel saavad teid aidata messi väljapanekutele spetsialiseeruvad firmad. Neil on palju kogemusi ja nõuandeid, kuidas jätta külastajale hea mulje. Vältida tuleks kindlasti ülevoolavat ja maitsetut ekstravagantsust, kirevust. Olge minimalistlikud ning külastusteks ettevalmistunud.
9. Messiboksi alaga piirdumine
Ärge jääge messialale külastusi ootama! Looge tervel messiala uusi tutvusi ning tegelege aktiivselt oma firma turundamisega. See eeldab, et messil on teid esindamas rohkem kui üks inimene. Looge kontakte nii külastajate kui osalejate hulgas.
10. Messijärgse tegevusplaani puudumine
Kindlasti mõelge välja, kuidas toimida peale messi. Oluline on tuletada end meelde ning pidada oma lubadusi potensiaalsetele klientidele. Mida värskem on jälg ja kliendis tekitatud huvi, sega kergem on ka jõuda müügitehinguni.