Registreeri ja võta vastu juhiseid: Osalejad registreerivad üritusele ja saavad juhised QR-koodide kasutamiseks. Seda saab teha spetsiaalse QR-koodi skaneerimisega või mängulingiga, mis luuakse iga mängu jaoks automaatselt.
QR-koodide skaneerimine: Osalejad skaneerivad QR-koode, mis on üles pandud erinevatesse asukohtadesse. Koodid võivad olla üles pandud siltidele, stendidele, esemetele või mis tahes muule pinnal, mille korraldajad on mänguks valinud.
Ülesannete ja tegevuste täitmine: Pärast QR-koodi skaneerimist saavad osalejad juurdepääsu konkreetse koha või objektiga seotud ülesannetele või tegevustele. Ülesanded võivad sisaldada mõistatusi, viktoriinide, füüsilisi ülesandeid jms ülesandeid. Osalejad võistlevad üksteisega või töötavad meeskondadena, et täita ülesandeid ja saavutada maksimaalne punktisumma või saavutada teatud eesmärgid.
Auhinnad ja preemiad: Sõltuvalt ürituse korraldusest saavad osalejad ülesannete täitmise ja teatud tulemuste saavutamise eest punkte või boonuseid. Mängu lõppedes võib kuulutada välja võitjad või anda auhindu neile, kes on saavutanud parimad tulemused või paistnud silma loovate lahendustega.
Koostöö ja meeskonnatöö: QR-mängud sisaldavad sageli interaktsiooni ja meeskonnatöö elemente. Mängijad võivad osaleda ühises probleemide lahendamises, teabe jagamises või üksteise toetamises ülesannete täitmisel. See aitab kasvatada meeskonnavaimu ja tugevdada liikmete vahelisi suhteid.
Funktsioonid
jälgi mängule kuluvat aega;
määrake mängu läbimise ajaline piirang;
kogu osalejate kontaktandmeid;
anna punkte täidetud ülesannete eest (iga ülesanne võib omada erinevat punktiväärtust);
paiguta QR-koodid meie virtuaalsele kaardile või anna osalejatele iga ülesande lõpus vihjeid järgmise QR-koodi asukoha kohta;
osalejad saavad jagada oma tulemusi sotsiaalmeedias;